مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-29ورزشي

تیر خلاص سعادتمند به استقلال؛ همه مقصرند جز من!


صحبت های مدیرعامل استقلال درباره موضوعاتی چون مذاکره با استراماچونی، بدهی های باشگاه و حواشی تیم در لیگ قهرمانان آسیا به جای آن که باعث آرامش تیم شود؛ - گروه ورزشی جی پلاس، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با انتشار مصاحبه ای تصویری با دوربین این باشگاه درباره مباحث مختلفی صحبت کرد و آتش حواشی این تیم را شعله ورتر از گذشته کرد.

هواداران استقلال که با برد پرسپولیس و رسیدن به فینال جام حذفی تصور می کردند بعد از سال ها به ساحل آرامش رسیدند اما حواشی عجیب و غریب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، درگیری در فرودگاه دوحه، همراه داشتن قلیان توسط یک بازیکن و البته مشاجره رسانه ای مطهری و غفوری نشان داد آن ها هنوز با آرامش فاصله زیادی دارند.

درحالی که بعد از صعود استقلال به فینال جام حذفی، سعادتمند با رسانه های مختلف گفت وگو می کرد و به هیچ یک از آن ها نه نمی گفت اما در روزهای اخیر او حاضر به انجام مصاحبه نشده است.

حال مدیرعامل آبی ها در ویدیویی که توسط باشگاه استقلال منتشر شده یک طرفه تمام موضوعات را مطرح کرد و خودش هم پاسخ آن ها را داد.

شاید یکی از عجیب ترین اتفاقات انتشار شبانه این ویدیوها بود که مشخص نیست چرا باشگاه استقلال علاقه دارد تمام بیانیه ها و مصاحبه هایش را در پایان ساعات روز منتشر کند؟! ماه اثر تمام صحبت های احمد سعادتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر خلاص سعادتمند به استقلال؛ همه مقصرند جز من!

تیر خلاص سعادتمند به استقلال؛ همه مقصرند جز من!