مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-29پزشكي

برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری


کمیته تخصصی بهداشت باروری و ایدز انجمن علمی دانشجویان پزشکی اهواز کارگاه آنلاین آموزشی اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری را برگزار می کند.

- کمیته تخصصی بهداشت باروری و ایدز انجمن علمی دانشجویان پزشکی اهواز کارگاه آنلاین آموزشی اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، طبق مطالعات اخیر، شیوع بارداری ناخواسته در بانوان ایرانی درصد قابل توجهی از بارداری ها را شامل می شود.

اثرات مخرب این بارداری بر مادر و کودک و جامعه و سقط عمد ناشی از بارداری های ناخواسته از معضلات سلامت در کشورهای درحال توسعه محسوب می شود.

هر یک از روش های شایع پیشگیری از بارداری معایب و مزایای منحصر به فردی دارد و گزینش بهترین روش برای هر فرد به داشتن اطلاعات علمی کافی از این روش ها نیاز دارد.

همچنین یک سوم زنان در سنین باروری مبتلا به یک یا چند اختلال قاعدگی از جمله لکه بینی بین دو قاعدگی، سندروم پیش از قاعدگی، قطع سیکل قاعدگی، خونریزی های سنگین و.

هستند تشخیص به موقع موارد غیرطبیعی جهت مراجعه به متخصص و شروع به موقع درمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری با حضور دکتر زینب زمان پور ـ پزشک متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی دانشگاه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری

برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری