مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-29دانش

اساتید دانشگاهی متقاضی اینترنت بللاتکلیف هستند/ دانشجوها همچنان در انتظار


رییس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی کشور گفت: اساتید دانشگاهی که در سامانه جامع جذب وزارت علوم برای اینترنت ثبت نام نکرده بودند بلاتکلیف مانده اند و دانشجوها نیز همچنان منتظر مساعدت وزارت ارتباطات هستند.

- علی آهون منش رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه از زمان شروع سال تحصیلی جدید به تازگی برخی از اساتید توانستند 120 گیگ اینترنت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کنند، گفت: بسیاری از اساتیدی که در سامانه جامع جذب وزارت علوم ثبت نام نکرده بودند همچنان برای دریافت اینترنت بلاتکلیف هستند.

* دانشجویان در حال دست و پنجه نرم کردن برای آموزش روزانه خود هستند وی افزود: در راستای برگزاری آموزش مجازی در نیم سال تحصیلی جدید متأسفانه دانشجویان همچنان بدون دریافت اینترنت در حال دست و پنجه نرم کردن برای آموزش روزانه خود هستند چرا که هزینه های بسته های اینترنتی بالا بوده و دانشجویان منتظر مساعدت وزارت ارتباطات هستند.

* آزمون های دانشگاه های غیر انتفاعی بر اساس تقویم آموزشی  آهون منش تصریح کرد: دانشگاه غیرانتفاعی در سراسر کشور براساس تقویت آموزشی که در سامانه دانشگاه ها برنامه ریزی شده است آموزش در بستر مجازی را ادامه داده و امتحانات و آزمون ها هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاهی متقاضی اینترنت بللاتکلیف هستند/ دانشجوها همچنان در انتظار

اساتید دانشگاهی متقاضی اینترنت بللاتکلیف هستند/ دانشجوها همچنان در انتظار