مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-28پزشكي

هیچ شهری در خوزستان سفید نیست / ابتلای 40 درصد بیماران در اجتماعات خانگی


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرهای خوزستان گفت: در حال حاضر 9 شهر خوزستان قرمز، 5 شهر نارنجی و 13 شهر زرد هستند و هیچ شهر سفیدی نداریم؛ - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرهای خوزستان گفت: در حال حاضر 9 شهر خوزستان قرمز، 5 شهر نارنجی و 13 شهر زرد هستند و هیچ شهر سفیدی نداریم؛ این در حالی است که یک هفته قبل، تعداد شهرهای قرمز کمتر بود و شش شهر سفید نیز داشتیم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست خبری که دوشنبه شب (7 مهرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر خوزستان در حال تجربه پیک دوم بیماری کرونا است، در حالی که پیک سوم بیماری در کشور رخ داده است.

در اسفندماه و فروردین ماه، فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی به خوبی رعایت می شدند و حساسیت مردم بالا بود.

همچنین ورودی های استان بسته و تردد بین شهرهای همجوار نیز مدیریت می شد اما به دلیل طولانی شدن کرونا و در کنار هم قرار گرفتن معیشت و سلامت، بازگشایی ها از 23 فروردین ماه انجام شد و به تدریج آمار بیماران بالا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در مردادماه وضعیت بیماری به اوج خود رسید و پس از آن روند کاهشی را طی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شهری در خوزستان سفید نیست / ابتلای 40 درصد بیماران در اجتماعات خانگی

هیچ شهری در خوزستان سفید نیست / ابتلای 40 درصد بیماران در اجتماعات خانگی