مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-28پزشكي

انجام روزانه 700 تست کرونا در لرستان/ ضرورت شناسایی زود هنگام بیماران


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به نمونه گیری روزانه 700 تست در استان، بر ضرورت شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار داشت: لازم است که تدابیری اندیشیده شود و قبل از اینکه ریه بیماران مثبت کرونایی درگیر شود و کارشان به ICU بکشد، این بیماران شناسایی شوند و تحت مداوا قرار بگیرند.

وی، گفت: با شناسایی به موقع و افزایش تست گیری از مردم توسط مراکز بهداشتی، ما شاهد اقدام موثرتری خواهیم بود، زیرا شناسایی زودهنگام بیماران کرونایی، اقدامی موفق آمیز برای آغاز درمان بیماران کرونایی است و این کار مستلزم تخصیص اعتباراتی بیشتر به دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای تهیه و خرید کیت بیشتر و در نهایت افزایش تست های کرونایی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از نمونه گیری روزانه 700 تست در استان لرستان خبر داد و گفت: علاوه بر شناسایی و ارجاع بیماران مثبت، باید منفی های کاذب نیز شناسایی شوند و قبل از اینکه کنترل بیماران مثبت سخت تر شود، باید کار ارجاع بیماران حاد تنفسی به بیمارستان ها برای مداوا شروع شود و از آنجایی که تهیه واکسن سخت و هزینه های درمان بیماران کرونایی زیاد است؛ لذا در بحث و بازدیدهای محیطی و نظارتی از کارگاه ها، کارخانجات، مدارس، شرکت ها، سالن های ورزشی و اماکن سربسته همراه با تعداد تذکرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه 700 تست کرونا در لرستان/ ضرورت شناسایی زود هنگام بیماران

انجام روزانه 700 تست کرونا در لرستان/ ضرورت شناسایی زود هنگام بیماران