مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:302020-09-28پزشكي

توزیع واکسن آنفلوآنزا در منطقه کاشان آغاز شد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

محسن تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، به منظور تامین و حفظ سلامت شهروندان جامعه به خصوص گروه های پر خطر و آسیب پذیر، واکسن آنفلوانزا به صورت تدریجی و مرحله ای بین واجدان شرایط توزیع می شود.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت رعایت موازین بهداشت فردی توسط همه شهروندان، افزود: بهداشت تنفسی، تاثیر بسزایی در پیشگیری، کاهش ابتلا و انتقال بیماری آنفلوآنزای فصلی، به موازات بیماری کووید 19 دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: کارکنان شاغل در بیمارستان ها، مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت، خانم های باردار و بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی، مبتلایان به بدخیمی، گیرندگان پیوند اعضاء، بیماران دیالیزی، مبتلایان به تالاسمی ماژور، هموفیلی و آنمی سیکل سل جزء واجدان شرایط اولیه است.

تقی زاده اظهار کرد: بیماران مبتلا به بدخیمی و سرطان می توانند با تحویل جواب آزمایش نمونه برداری به معاونت درمان دانشگاه نسبت به دریافت معرفی نامه و مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع واکسن آنفلوآنزا در منطقه کاشان آغاز شد

توزیع واکسن آنفلوآنزا در منطقه کاشان آغاز شد