مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-28سياسي

آموزش و پرورش ایرادات در طراحی سئوالات آزمون سمپاد را پذیرفت


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از پذیرش بیش از 2 هزار داوطلب مازاد در آزمون سمپاد امسال خبر داد و گفت: آموزش و پرورش ایرادات و خطاهای فاحش در طراحی سئوالات آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 99 را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  روح الله متفکرآزاد با اشاره به طرح سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: این سئوال در خصوص دلیل نابسمانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 1399 بود.

  نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات جدی آزمون سمپاد، اعتراضات به جا و به حق داوطلبان را به دنبال داشت، افزود: ایراد نخست این بود که این آزمون با چندین مرتبه تأخیر برای دانش آموزان بالاخره برگزار شد و در این رابطه برای داوطلبان و خانواده ها اطلاع رسانی دقیق و درستی صورت نگرفت که موجب ایجاد استرس برای داوطلبان شد که البته این ایراد به دلیل شیوع ویروس کرونا قابل درک است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر کارنامه آزمون بایستی یک هفته پس از اعلام نتایج منتشر می شد که تا داوطلبانی که پذیرفته نشده یک هفته فرصت برای اعتراض به نتایج داشته باشند که این زمانبندی نیز در آزمون امسال رعایت نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش ایرادات در طراحی سئوالات آزمون سمپاد را پذیرفت

آموزش و پرورش ایرادات در طراحی سئوالات آزمون سمپاد را پذیرفت