مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-28سياسي

اجرای طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش آموازن مناطق کم برخوردار لرستان


طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش آموازن مناطق کم برخوردار استان لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پویش اهدای 90 هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان لرستان با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و حوزه مرکزی بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان، کمیته امداد استان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

این مراسم در پادگان امام حسین (ع) با حضور سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، مدیر کل و معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان، حجت الاسلام حاتمی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های استان، سجاد محمدی قهرمان پارا المپیک و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ضمن تقدیر از برگزاری این برنامه، گفت: شکی نیست که روح مطهر شهدا، شاهد و ناظر بر این خدمت صادقانه و مردمی است، این عمل خیرخواهانه طبق فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفت و ایشان هدایت گر اصلی این پویش خداپسندانه هستند.

وی در ادامه، افزود: این حرکت عظیم و ارزشمند ادامه راه شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و این بسته های مادی و معنوی بستری برای اشاعه فداکاری های دوران دفاع مقدس، تعلیم و تربیت و فرهنگ اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش آموازن مناطق کم برخوردار لرستان

اجرای طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش آموازن مناطق کم برخوردار لرستان