مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-28ورزشي

تلاش جریان تحریف برای زیر سؤال بردن عظمت دوران دفاع مقدس


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تلاش جریان تحریف برای زیر سؤال بردن عظمت دوران دفاع مقدس، گفت: خطر تحریف تاریخ افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس بسیار جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم در جمع غواصان و مربیان ورزشی دوران دفاع مقدس، افزود: دشمنان ایران اسلامی در این زمینه به حدی پیش رفته اند که شبکه جاسوسی و سلطنت طلب خبرپراکنی بی بی سی تلاش کرد با یک نوار صوتی تاریخ دفاع مقدس را جعل کند، اما یکی از پژوهشگران دفاع مقدس با ارائه سند، جعل و تحریف های صورت گرفته را خنثی کرد، اما باید توجه داشت این اتفاقات باز هم در آینده رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: گاهی سوال می شود که خاطراتی که درباره دفاع مقدس بیان می شود، چقدر واقعیت دارد؟ باید عنوان کرد که جنگ یک جنبه احساسی و عاطفی دارد که در هشت سال دفاع مقدس دیده می شود و برخی دیگر از خاطرات مبتنی بر صحنه عملیات ها بوده و کاملاً عقلانی است.

خرم با بیان اینکه اکثر خاطرات دفاع مقدس واقعیت دارد، ادامه داد: امروز بیش از پنجاه میلیون سند جنگ اعم از ویدئو، خاطرات و اسناد مکتوب وجود دارد و محل رجوع باید این منابع باشد که دقت گوینده و تطبیق خاطرات خودش را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جریان تحریف برای زیر سؤال بردن عظمت دوران دفاع مقدس

تلاش جریان تحریف برای زیر سؤال بردن عظمت دوران دفاع مقدس