مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-28سياسي

کمک مومنانه در قالب نذر خون


نذر خون توسط کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بانک سپه و بانک های ادغامی نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نذر خون توسط کارکنان بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج المهدی(عج) بانک سپه و بانک های ادغامی نیروهای مسلح از جمله (مهر، اقتصاد، قوامین، انصار، حکمت و کوثر) به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان از ساعت 9 صبح تا عصر امروز در بانک سپه شعبه مرکزی زاهدان برگزار و کارکنان نسبت به اهدا خون خود اقدام کردند.

مدیرکل بانک قوامین سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: همکاران پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بانک سپه به صورت مستمر در مناسبت های مختلف هر 6 ماه اقدام به اهدا خون می کنند اینبار به مناسبت دفاع مقدس عزمشان را جزم کرده و حدود 90 درصد کارکنان بانک قوانین در این برنامه شرکت کردند.

  سید عیسی نوروزی افزود: در سیستان و بلوچستان با توجه به تعداد زیاد بیماران نیازمند به خون، کارکنان با میل و رغبت قلبی در این برنامه شرکت کردند،کارکنان بانک قوامین در راستای مسؤولیت های اجتماعی در تمامی طرح ها و برنامه های محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان حضور داشته و دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه در قالب نذر خون

کمک مومنانه در قالب نذر خون