مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-28پزشكي

روش هایی برای لاغر کردن سریع کودکان چاق


اضافه وزن کودکان یک چالش جدی در دنیای امروز است که با بی توجهی به آن زمینه ادامه آن تا بزرگسالی فراهم می شود و این کودکان در معرض تهدیدات جدی سلامت در سنین بالا قرار می گیرند.

- جی پلاس ، کودکان چاق در بزرگسالی به نسبت بیشتری به چاقی مبتلا می شوند چرا که تمام بیماری ها مثل دیابت، سرطان و بیماری های غیرواگیر در بین افراد چاق، شیوع بیشتری دارد.

بررسی های انجام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاکی از این است که حدود 15 درصد کودکان 1 تا 2 ساله در ایران اضافه وزن دارند و این میزان در استان های شمالی مانند: گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی به 20 درصد می رسد.

این در حالی است که افزایش مصرف غذاهای پر انرژی تاثیر مستقیمی در کنترل وزن کودکان دارد.

بهداشت نیوز نوشت: کارشناسان معتقدند، شیوع چـاقی در دهـه های گذشـته افزایش داشته که علت آن شیوع مواردی مانند افـزایش کـالری دریـافتی و چربـی غـذاهای مـصرفی، افـزایش مـصرف غذاهای آماده و نوشابه های شیرین، افزایش صـرف وقـت بـرای مـشاهده تلویزیـون و بـازی های کـامپیوتری، کـاهش فعالیـت فیزیکی، افزایش مصرف میان وعده ها هنگام تماشای تلویزیـون، افزایش تبلیغات تلویزیونی در مورد غذاهای آماده، عدم امکانـات بـرای فعالیـت فیزیکـی و بـازی کودکـان در بیـرون از منـزل و مدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش هایی برای لاغر کردن سریع کودکان چاق

روش هایی برای لاغر کردن سریع کودکان چاق