مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-28اقتصادي

چهاربسته حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا


پرداخت تسهیلات ، بیمه بیکاری ، مشوق بیمه کارفرمایی و یارانه دستمزد چهار بسته حمایتی دولت بوده که به دنبال شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون در قالب آنها حمایت از کسب وکارها صورت گرفته است.

- "پرداخت تسهیلات"،"بیمه بیکاری"،"مشوق بیمه کارفرمایی" و "یارانه دستمزد" چهار بسته حمایتی دولت بوده که به دنبال شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون در قالب آنها حمایت از کسب وکارها صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطالعه 54 کشور جهان نشان می دهد که بیش از 85 درصد سیاست های حمایتی دولت ها در قالب سیاست های مالی و تنها 25 درصد در قالب سیاست های پولی بوده است.

عیسی منصوری معاون اشتغال وزیر کار، در گزارشی به ارزیابی شیوه های حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده پرداخته و با اشاره به تجربه سیاست های متنوع و ترکیبی بسیاری از کشورهای جهان در این خصوص می گوید: در ایران سیاست گذار با ترکیب کلی گروه های هدف به حمایت از اقشار مختلف پرداخته اما بیشترین تمرکز خود را شاغلان تامین اجتماعی و افراد نیازمند حمایت بیشتر و در معرض ریزش معطوف کرده است این در حالی است که دولت با پرداخت یارانه معیشتی، بخش اعظمی از خانوارهای ایرانی را به طور مستقیم مورد حمایت قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاربسته حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

چهاربسته حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا