مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28بين الملل

پرسش قابل تأمل نماینده عراقی از رییس جمهور درباره وزیر خارجه آمریکا


رییس فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق به اخبار منتشر شده درباره فشارهای واشنگتن علیه بغداد برای مقابله با مقاومت، واکنش نشان داد و پرسشی قابل تامل از رییس جمهور کشورش طرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدنان فیحان رییس فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق  وابسته به گروه مقاومت عصائب اهل الحق نیز  به اخبار منتشر شده درباره فشارهای جدید واشنگتن بر بغداد برای مقابله با گروه های مقاومت و الحشد الشعبی و تهدید به بستن سفارت آمریکا در بغداد و هدف قراردادن نیروهای مقاومت  واکنش نشان داد.

چند روز پیش برخی منابع رسانه ای اعلام کردند که برهم صالح رییس جمهور عراق در نشست با نخست وزیر و رییس پارلمان عراق گفته که مایک پامپئو وزیرخارجه آمریکا اخیرا درباره تداوم حمله به سفارت آمریکا، مراکز دیپلماتیک و کاروانهای نظامی آمریکا و ائتلاف موسوم به ضد داعش به او هشدار داده و تهدید کرده که در صورت تداوم حملات، سفارت آمریکا بسته خواهد شد.

به گفته صالح، وزیر خارجه آمریکا همچنین به او گفت که شاید ترامپ تصمیمی اتخاذ و عملیات نابودی تمامی کسانی را آغاز کند که در حمله به نیروهای ما دست دارند .

چند روز پس از انتشار این خبر و تایید و تکذیب های متعددی در خصوص آن، رییس فراکسیون پارلمان الصادقون طی پستی در توییتر درباره صحت تماس میان ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش قابل تأمل نماینده عراقی از رییس جمهور درباره وزیر خارجه آمریکا

پرسش قابل تأمل نماینده عراقی از رییس جمهور درباره وزیر خارجه آمریکا