مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28بين الملل

افشاگری نیویورک تایمز از 10 سال فرار مالیاتی ترامپ/ترامپ: باز هم اخبار جعلی!


روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با استناد به داده های مربوط به اظهارنامه مالیاتی گزارش کرد، دونالد ترامپ در سال های 2016 و 2017 و بعد از سال ها گزارش کردن ضررهای سنگین از شرکت های تجاری اش با هدف متعادل سازی صدها میلیون دلار درآمدش، - افشاگری نیویورک تایمز از 10 سال فرار مالیاتی ترامپ/ترامپ: باز هم اخبار جعلی! روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با استناد به داده های مربوط به اظهارنامه مالیاتی گزارش کرد، دونالد ترامپ در سال های 2016 و 2017 و بعد از سال ها گزارش کردن ضررهای سنگین از شرکت های تجاری اش با هدف متعادل سازی صدها میلیون دلار درآمدش، تنها 750 دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیویورک تایمز در گزارشی که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا آن را اخبار دروغ توصیف کرد، نوشت این رییس جمهور جمهوری خواه آمریکا همچنین در 10 سال از 15 سال قبل از سال 2017 هیچگونه مالیات بر درآمد فدرالی پرداخت نکرده است و این به رغم دریافت 427.

4 میلیون دلار از طریق برنامه تلویزیونی خود و دیگر معاملات مربوط به دادن تایید و مجوز بوده است.

افشای این اطلاعات مالیاتی که قبلا خصوصی تلقی می شد، در فاصله بیش از یک ماه مانده به انتخابات سوم نوامبر و رقابت بین دونالد ترامپ و جو بایدن دموکرات صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نیویورک تایمز از 10 سال فرار مالیاتی ترامپ/ترامپ: باز هم اخبار جعلی!

افشاگری نیویورک تایمز از 10 سال فرار مالیاتی ترامپ/ترامپ: باز هم اخبار جعلی!