مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28بين الملل

مجری سرشناس آمریکایی: ترامپ به انتقال صلح آمیز قدرت تن نمی دهد!


«ست مِیِر» چهره سرشناس و محبوب تلویزیونی آمریکا در مورد تغییر شکل ترامپ به یک دیکتاتور بحث کرد و به تاکتیکهای شرورانه حزب او حمله کرد.

- ،  ست مِیِر مجری برنامه معروف و پربیننده Late-night (آخر شب) به آخرین پیشنهاد شوم رییس جمهور مبنی بر اینکه وی ممکن است از انتقال مسالمت آمیز قدرت امتناع ورزد حمله کرد ضمن اینکه به بررسی چگونگی تلاش جمهوری خواهان برای برچیدن این روند پرداخت.

ست مِیِر چهره سرشناس و محبوب تلویزیونی آمریکا در مورد تغییر شکل ترامپ به یک دیکتاتور بحث کرد و به تاکتیکهای شرورانه حزب او حمله کرد.

  ست میرز در برنامه  Late-night (آخر شب)  هشدار داد که آمریکا به همان اندازه که ما همیشه به از دست دادن دموکراسی خود نزدیک بوده ایم، نزدیک است.

وی این اظهارات را با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در مورد انتظار برای دیدن آنچه که با نتیجه انتخابات اتفاق می افتد به عنوان یک لحظه واقعاً خیانت آمیز، عنوان کرد و گفت که ترامپ به انتقال صلح آمیز قدرت تن نخواهد داد.

او همچنین از عدم هشدار از طرف دیگر ابراز نگرانی کرد.

 او گفت: چرا دموکراتهای منتخب بیشترین وضعیت اضطراری را ندارند که اینگونه عمل کنند؟ آنها تقریباً به اندازه مسول پذیرش نظم و  قانون که می گوید، سلام شما نمی توانید به آنجا بروید،موثر است همانطور که آنها به آنجا می روند! اعتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجری سرشناس آمریکایی: ترامپ به انتقال صلح آمیز قدرت تن نمی دهد!

مجری سرشناس آمریکایی: ترامپ به انتقال صلح آمیز قدرت تن نمی دهد!