مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28سياسي

ضرورت حمایت از تولید برای گذر از شرایط کنونی


حمایت از تولید داخلی در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور در شرایط سخت تحریمی مطرح است و بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تاکید شده است.

- حمایت از تولید داخلی در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور در شرایط سخت تحریمی مطرح است و بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تاکید شده است.

حمایت از تولید داخلی به عنوان یک اصل مهم باید در دستور کار تمامی بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی قرار گرفته و حتی آحاد مردم نقش خود را در تحقق این امر ایفا نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، با تاکید بر حمایت از تولید به عنوان راهی برای گذر از شرایط کنونی گفت: چندین سال است که تولید کشور با شرایط سخت دست و پنجه نرم می کند، به طوری که بسیاری از واحدهای تولیدی امکان تولید را از دست داده اند و یا با ظرفیت‌های پایین به ادامه مسیر می پردازند.

پور سعید افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب که تولیدکنندگان را فرماندهان، پیشروان، خط‌شکنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» خواندند، در شرایط کنونی حمایت از تولید و تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی می تواند نقش اساسی در پیشبرد اهداف کشور و گذر از شرایط کنونی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از تولید برای گذر از شرایط کنونی

ضرورت حمایت از تولید برای گذر از شرایط کنونی