مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-28بين الملل

قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند


معاون نخست وزیر و وزیر دفاع قطر تاکید کرد، کشورهای تحریم کننده برای حمله به قطر و نه فقط محاصره آن برنامه ریزی کرده بودند.

- معاون نخست وزیر و وزیر دفاع قطر تاکید کرد، کشورهای تحریم کننده برای حمله به قطر و نه فقط محاصره آن برنامه ریزی کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد بن محمد العطیه، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع قطر در مصاحبه ای با شبکه ماهواره ای الجزیره اظهار کرد: تمامی اطلاعات نشان می دهند که برنامه ای برای حمله به قطر طی دو مرحله وجود داشته است؛ مرحله اول تحریم و تاثیر گذاشتن آن بر مردم قطر و مرحله دوم حمله نظامی.

العطیه در ادامه گفت: هدف اصلی کشورهای تحریم کننده در واقع حمله است و نه محاصره و شناسایی نتایج آن و اینها مسایل روشنی برای ما هستند، تمامی اطلاعات و مدارکی که در اختیار داریم به ما ثابت می کنند جایی برای تردید نیست که طرحی برای حمله وجود داشته است و مدارکی وجود دارند که توسط روسای کشورها مستند شده اند، از جمله شواهدی که از امیر کویت در دیدار با رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور آمریکا در دیدار با رییس جمهور رومانی و نیز وزیر خارجه سابق آلمان به دست آمده و مستند شده اند و همه آنها وجود قصدی برای حمله نظامی به کشور قطر را ثابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند

قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند