مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-28اقتصادي

انتشار فراخوانی برای جذب تیم های نوآور حوزه فرآوده های دارویی


صاحبان ایده در حوزه فرآورده های دارویی با انتشار فراخوانی به منظور توسعه ایده های نوآورانه آنها فراخوانده شدند و برای حضور در این رویداد تا 10 مهر فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- صاحبان ایده در حوزه فرآورده های دارویی با انتشار فراخوانی به منظور توسعه ایده های نوآورانه آنها فراخوانده شدند و برای حضور در این رویداد تا 10 مهر فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یکی از شتاب دهنده های فعال در حوزه توسعه فراورده های نوین دارویی با هدف جذب تیم و ایده های برتر در حوزه فرآورده های نوین دارویی و همچنین افزایش پتانسیل و دانش علاقه مندان به این حوزه در نظر دارد تا دومین فراخوان جذب تیم / ایده خود را همراه با دوره آموزشی و راهبری آنلاین با تمرکز بر مهارت های موردنیاز در راه اندازی کسب و کار در حوزه دارو برگزار کند.

از ویژگی های این فراخوان می توان به بهره گیری از منتورینگ و آموزش تخصصی کسب و کار، گرنت 3 میلیارد ریالی جهت توسعه طرح و جذب سرمایه گذار برای طرح اشاره کرد.

علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان لازم است علاوه بر ضبط و ارسال یک ویدئوی 90 ثانیه ای با محتوای معرفی تیم و ایده / طرح با حجم حداکثر 64 مگ، در دوره آموزشی و راهبری آنلاین که از 19 تا 30 مهرماه برگزار می شود، حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوانی برای جذب تیم های نوآور حوزه فرآوده های دارویی

انتشار فراخوانی برای جذب تیم های نوآور حوزه فرآوده های دارویی