مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-28اقتصادي

نگهداری از شبکه موجب کاهش خاموشی برق می شود


معاونت بهره برداری و دیسپاچینک گفت: تعمیر و نگهداری به موقع از شبکه موجب پایداری شبکه، عدم خاموشی و رضایت مشترکان برق می شود.

- ایسنا/کردستان معاونت بهره برداری و دیسپاچینک گفت: تعمیر و نگهداری به موقع از شبکه موجب پایداری شبکه، عدم خاموشی و رضایت مشترکان برق می شود.

جواد اکبرآبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان کردستان در قالب فیدرهای 20 کیلوولت، پست های توزیع و خطوط فشار ضعیف برای تامین برق موردنیاز در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی در سطح جامعه دارای تعهد و مسئولیت است.

وی افزود: این فیدرها بر اساس عوامل جوی، ذات شبکه و عملکرد تجهیزات در زمان بهره برداری با توجه به طول عمرشان و تحت تاثیر عوامل بیرونی دچار عیب و نقص می شوند که به صورت مستمر نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینک شرکت توزیع برق کردستان، با اشاره به لزوم تداوم جریان برق بدون وقفه و خاموشی، بیان کرد: هر واحد در هر شهرستان استان، برنامه بازدید و تعمیرات مستقل را دارند که از اعتبارات تأمین و نگهداری شبکه و بهره داری استفاده کرده و در تلاش اند که خدمات را بدون خاموشی به مشترکان ارائه کنند.

اکبرآبادی ذکر کرد: برای بهبود شاخص ها و تداوم جریان برق نیازمند نگهداری مستمر از شبکه هستیم که در صورت خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از شبکه موجب کاهش خاموشی برق می شود

نگهداری از شبکه موجب کاهش خاموشی برق می شود