مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-28اقتصادي

پیلتن: پارسال 2 میلیون دلار مصالح و لوازم ساختمانی به آفریقا صادر کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرزاد پیلتن، درباره وضعیت صادرات مصالح ساختمانی به آفریقا گفت: صادرات مصالح و لوازم ساختمانی ایران مانند سیم و کابل، - مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در سال گذشته حدود 2 میلیون دلار مصالح و لوازم ساختمانی ایران به کشور های آفریقایی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرزاد پیلتن، درباره وضعیت صادرات مصالح ساختمانی به آفریقا گفت: صادرات مصالح و لوازم ساختمانی ایران مانند سیم و کابل، کاشی و سرامیک، سنگ، کلید و پریز، چینی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، وان و دوش، در و پنجره، لوله و پروفیل و.

به جهان در سال 1398 حدود 620 میلیون دلار و عمدتاً به کشور های عراق و افغانستان و سپس ترکیه، امارات و آذربایجان بوده است.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: همچنین در سال 1398 حدود 2 میلیون دلار از محصولات فوق از ایران به کشور های آفریقایی صادر شده است.

وی بیان داشت: مقاصد اصلی محصولات فوق در قاره آفریقا، کشور های سومالی، آفریقای جنوبی، تانزانیا، کنیا، غنا، ساحل عاج و نیجریه بوده اند.

پیلتن بیان داشت: کشور های عمده صادرکننده محصولات مذکور به آفریقا شامل چین با 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیلتن: پارسال 2 میلیون دلار مصالح و لوازم ساختمانی به آفریقا صادر کردیم

پیلتن: پارسال 2 میلیون دلار مصالح و لوازم ساختمانی به آفریقا صادر کردیم