مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-28اقتصادي

پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان کهگیلویه و بویراحمد 232 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری اظهار کرد: مددجویان و قشر های نیازمند این استان از ابتدای امسال تاکنون 232 میلیارد و 310 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این رقم تسهیلات به 267 نفر از مددجویان و گروه های نیازمند کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی یکی از برنامه های مهم کمیته امداد کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای توانمندسازی مددجویان و  نیازمندان و کمک به کاهش مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: هدف از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان و نیازمندان این استان تأمین هزینه های ضروری آنان در زمینه های تحصیل، درمان، مسکن و ازدواج و کاهش مشکلات معیشتی است.

مبشری عنوان کرد: متولی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان و افراد نیازمند کشور و کهگیلویه و بویراحمد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است.

وی ادامه داد: مردم استان و نیکوکاران بومی و غیربومی با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان می توانند کمیته امداد را بیش از پیش در کمک رسانی به مددجویان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد