مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-28بين الملل

واکنش ترامپ به درگیری های ارمنستان و آذربایجان


رییس جمهور آمریکا ضمن اعلام این که کشورش تحولات میان باکو-ایروان را تحت نظر دارد، گفت واشنگتن در حال بررسی چگونگی کاستن از تنش ها در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت واشنگتن در حال بررسی این مسئله است که چطور می تواند تنش های شعله ور شده میان جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در منطقه مورد مناقشه مرزی قره باغ کوهستانی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، ترامپ در همین ارتباط روز یک شنبه به خبرنگاران حاضر در کاخ سفید گفت: بشدت مسائل را تحت نظر داریم.

ارتباطات خوبی در آن منطقه داریم، ببینیم می توانیم آن (درگیری) را متوقف کنیم.

پیش از این وزارت خارجه آمریکا هم در واکنش به به تنش ها میان آذربایجان و ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا از گزارش درگیری گسترده نظامی در خط تماس در منطقه درگیری قره باغ مطلع شده که به تلفات چشمگیری از جمله غیرنظامیان منجر شده است.

وزارت خارجه آمریکا افزود: آمریکا معتقد است که دخالت طرف های خارجی در این تشدید تنش تنها باعث افزایش تنش های منطقه ای می شود و از طرف های درگیر می خواهیم تا هر چه سریعتر به میز مذاکرات بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به درگیری های ارمنستان و آذربایجان

واکنش ترامپ به درگیری های ارمنستان و آذربایجان