مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-28سياسي

فارس پتانسیل بالایی در گردشگری روستایی دارد


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، با اشاره به پتانسیل بسیار بالای این استان در زمینه گردشگری روستایی، تاکید کرد که این ظرفیت در کنار سایر داشته های جذاب، - ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، با اشاره به پتانسیل بسیار بالای این استان در زمینه گردشگری روستایی، تاکید کرد که این ظرفیت در کنار سایر داشته های جذاب، می تواند رونق بخش صنعت مهم گردشگری در فارس باشد.

سیدکمال پاکفطرت دوشنبه 7 مهر ضمن تبریک به مناسبت هفته گردشگری، در یک برنامه ویدئوکنفرانسی خاطرنشان کرد: گردشگری و توریسم در دنیا کنونی بعنوان یک صنعت مهم و پولساز در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاثیرگذار است.

او با اشاره به وجود بیش از2000 دهیاری در استان فارس عنوان کرد: فارس با تنوع اقلیمی و گروه های مختلف در روستاها علیرغم نوپا بودن، پتانسیل و ظرفیت بسیاربالایی در عرصه گردشگری روستایی دارد و شاید بتوان مدعی بود از این منظر در کشور منحصربه فرد است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با ذکر این نکته که فارس با عطف توجه بیشتر می تواند به قطب گردشگری روستایی ایران تبدیل شود، افزود: هفته گردشگری فرصتی مناسب است تا انواع گردشگری روستایی همچون طبیعی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی، کشاورزی و محلی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس پتانسیل بالایی در گردشگری روستایی دارد

فارس پتانسیل بالایی در گردشگری روستایی دارد