مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-28سياسي

از میان 142 شهید محیط بان، تنها 42 نفر شهادتشان احراز شده است


مسئول امور ایثارگران سازمان محیط زیست گفت: از 142 جانباخته درحوزه محیط بانی، 42 نفر شهادتشان احراز شده و 100 نفر دیگر بنا به دلایلی یا پرونده شان راکد مانده یا مورد تایید قرار نگرفته است.

- رضا فرخی زاده به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار مهربه تشریح وضعیت ایثارگران این سازمان پرداخت و گفت: از 142 جانباخته درحوزه محیط بانی، 42 نفر شهادت شأن احراز شده و 100 نفر دیگر بنا به دلایلی یا پرونده شان راکد مانده یا مورد تأیید قرار نگرفته است.

مسئول هماهنگی و پیگیری ایثارگران سازمان محیط زیست گفت: در 3 سال گذشته بسیاری از پرونده های موجود مورد بررسی قرار گرفته است برخی ازاین پرونده های شهادت که مربوط به سالهای اخیر هستند، نیازمند رأی دادگاه است و در صورت احراز شرایط شهادت، خانواده های این ایثارگران تحت حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.

وی افزود: محیط بانان شهیدی که در سالهای اخیر شهادتشان برای بنیاد محرز شده در قطعه شهدا به خاک سپرده شده اند.

فرخی زاده با اشاره به جلسه ای که هفته گذشته با حضور مدیران ارشد سازمان محیط زیست و رؤسای ناجا انجام گرفت، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد جلسات کارشناسی با دفتر احراز بنیاد شهید برگزار شود و برای تسریع روند احراز شهادت اقدام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از میان 142 شهید محیط بان، تنها 42 نفر شهادتشان احراز شده است

از میان 142 شهید محیط بان، تنها 42 نفر شهادتشان احراز شده است