مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-28اقتصادي

کوتاهی دست دلالان از بازار میوه در شیراز


امضای تفاهم نامه هشت جانبه درخصوص نحوه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد با هدف کاهش حاشیه بازار عرضه و کوتاه شدن دست دلالان از بازار میوه مهم ترین اتفاق در یکصد و پنجاه و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر که عصر روز گذشته با محورهای مختلفی برگزار شد در کنار انعقاد این تفاهم نامه به بحث گردشگری و نیز روز آتش نشان پرداخته شد.

در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و در جهت اجرایی کردن نامه هیأت وزیران در زمینه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد تفاهم نامه بین بخشی فی مابین شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعاون روستایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منعقد شد.

در این راستا رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: تفاهم نامه هشت جانبه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد در جهت ارتقای سطح دسترسی و سلامت شهروندان و کاهش حاشیه بازار عرضه مستقیم 15 محصول کشاورزی از تولید تا عرضه منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی دست دلالان از بازار میوه در شیراز

کوتاهی دست دلالان از بازار میوه در شیراز