مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-28سياسي

راستی: تجربه دفاع مقدس باید در سیاست گذاری کشور پیاده شود


نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه «تجربه دفاع مقدس، کشور ما را در همه زمینه ها بیمه کرد» گفت: همان تجربیات باعث موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش شد و این فرهنگ باید در تمام ابعاد جامعه ما پیاده شود.

- نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس، کشور ما را در همه زمینه ها بیمه کرد گفت: همان تجربیات باعث موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش شد و این فرهنگ باید در تمام ابعاد جامعه ما پیاده شود.

جعفر راستی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، به ما می آموزد که اگر امت واحد باشیم، هیچ وقت شکست نمی خوریم.

ما فقط با صدام نجنگیدیم.

ما با دلارهای بی نهایت کشورهای عربی جنگیدیم.

اگر آن جوانان نبودند، هیچ کدام از این اتفاق ها نمی افتاد.

وی با بیان اینکه در تاریخ 200 ساله گذشته ما، بسیاری از بخش های سرزمین ما از دست رفت و محمدرضا شاه به خاطر هوس رانی خودش، بحرین را از دست داد، تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، بسیار بزرگ هستند چرا که اجازه ندادند یک وجب از خاک ما به دست دیگران بیفتد.

نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس، کشور ما را در همه زمینه ها بیمه کرد گفت: همان تجربیات باعث موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستی: تجربه دفاع مقدس باید در سیاست گذاری کشور پیاده شود

راستی: تجربه دفاع مقدس باید در سیاست گذاری کشور پیاده شود