مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 22:502020-09-27دانش

از رشته دانشگاهی گردشگری و جهانگردی چه می دانیم؟


مدیر مرکز خدمات تخصصی گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: دانشجویان فارغ التحصیل دوره‎های آکادمیک، پشت سر افرادی قرار می گیرند که در دوره های کوتاه مدت 6 ماهه آموزش دیده اند و ناچار هستند برای اخذ مجوز و تسهیلات دولتی در این دوره های کوتاه مدت نیز شرکت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز خدمات تخصصی گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: دانشجویان فارغ التحصیل دوره‎های آکادمیک، پشت سر افرادی قرار می گیرند که در دوره های کوتاه مدت 6 ماهه آموزش دیده اند و ناچار هستند برای اخذ مجوز و تسهیلات دولتی در این دوره های کوتاه مدت نیز شرکت کنند.

مسعود اعلم صمیمی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با رشته دانشگاهی گردشگری و جهانگردی اظهار کرد: رشته گردشگری در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های مختلف پذیرش دانشجو دارد.

در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های آزاد، علمی کاربردی، غیرانتفاعی و دولتی دانشجو تربیت می کنند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم و همچنین در مقطع دکتری تمام دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم دانشجویان متقاضی در این رشته را می پذیرند.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گردشگری جهاد دانشگاهی افزود: سرفصل های ارائه شده در دانشگاه های مختلف مانند دانشگاه آزاد یا دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشته دانشگاهی گردشگری و جهانگردی چه می دانیم؟

از رشته دانشگاهی گردشگری و جهانگردی چه می دانیم؟