مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-27فرهنگي

ویژگی مهم جشنواره فیلم مقاومت حمایت نهادها و بخش های دولتی از آن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو مهدی عظیمی میرآبادی، شامگاه یکشنبه 6 مهر ماه و در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، - دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، گفت: ویژگی های این دوره از جشنواره، همراهی و همکاری بسیاری از نهادهای انقلابی و بخش های دولتی که از جمله به سازمان سینمایی کشور و وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی؛ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو مهدی عظیمی میرآبادی، شامگاه یکشنبه 6 مهر ماه و در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، گفت: بیان هنرمندانه شرط اصلی تأثیر بر مخاطب است؛ تأثیر هنر به خواست مخاطب وابستگی ندارد؛ چرا که هنر خواه ناخواه در مخاطب اثر می گذارد.

در تاریخ ایمان و معرفت جهان، بنیانگذار بنای حفظ حوادث با ادبیات و هنر، حضرت زینب کبری (س) است، که اگر نبود، حادثه عاشورا در تاریخ نمی ماند.

زینب کبری (س) و حضرت سجاد (ع) در خطبه ی رسا، بلیغ، هنرمندانه، و شگفت آور مسجد شام آغازگر ماندگاری جریان عاشورا بودند.

وی افزود: جریانی که اکنون در مقاومت از برجسته ترین و مهمترین مفاهیم انسانی و الهی تبلور یافته است؛ و دفاع مقدس نمودِ پر تلألویی از اراده مقاومت ملت قهرمان ایران در برابر ستمگران شیطانی عالم از غرب تا شرق ظرفیت و موقعیتی که این ملت توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی مهم جشنواره فیلم مقاومت حمایت نهادها و بخش های دولتی از آن است

ویژگی مهم جشنواره فیلم مقاومت حمایت نهادها و بخش های دولتی از آن است