مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:202020-09-27سياسي

ارسال 70 اثر از 30 شاعر کردستانی به دبیرخانه جشنواره شعر بسیج


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان گفت: 70 اثر از 30 هنرمند شاعر به دبیرخانه استانی جشنواره نهم شعر بسیج کردستان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی عباس داوودنیا شامگاه امروز در شب شعر دفاع مقدس و اختتامیه نهمین جشنواره شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی که در جوار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم شعرا از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در دفاع مقدس خواهند سرود اشعاری که از جان و دل شاعران برآمده است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ادامه داد: شاعران کردستان رشادت های دلیرمردانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی که امریکای زبون و جنایتکار تاب و تحمل نیاورد و از آسمان این مرد آسمانی را به شهادت رساند.

وی اذعان داشت: دشمن جنایتکار چون نمی توانست رودرو با حاج قاسم درگیر شود، ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند.

داوودنیا در ادامه به جشنواره شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی اشاره کرد و گفت: فراخوان این جشنواره به همت سازمان بسیج منتشر شد و در طول دو ماه ادبا و شعرا آثارشان را به جشنواره ارسال کردند.

وی روایت رشادت های حماسه سازان و حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، مبارزه با استکبار جهانی، جهش دولتی، تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار یا همان مدافعان سلامت، کمک مومنانه ، زخم های شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 70 اثر از 30 شاعر کردستانی به دبیرخانه جشنواره شعر بسیج

ارسال 70 اثر از 30 شاعر کردستانی به دبیرخانه جشنواره شعر بسیج