مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-27سياسي

پیاده روی جاماندگان اربعین در سمنان برگزار نخواهد شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کنترلی کرونا ویروس در سطح استان ادامه دارد، گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در سمنان برگزار نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدشوار شود.

معاون استاندار سمنان با اشاره به تمهیدات مأخوذه در سطح استان، تاکید کرد: برای مقابله با کرونا باید با عزمی همگانی گام برداشت و مردم را در این راه همراه کرد که در این زمینه آموزش همگانی صورت گرفته است.

خجسته پور با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید به شکلی ویژه تر در دستور کار مردم قرار گیرد، ابراز داشت: از سوی دیگر هم نظارت ها در بخش های مختلف برای انجام دستورالعمل های بهداشتی تشدید شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان برگزار نخواهد شد، ابراز داشت: مردم و مسئولان از رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بسیار نگران هستند و از مردم می خواهیم در این راستا با ما همکاری بیشتری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان و جانشین ستاد مقابله با کرونا، تاکید کرد: وضعیت شیوع کرونا در بسیاری از نقاط کشور اضطراری است به گونه ای که براساس آمار در هر دو روز به طور متوسط 300 نفر از هموطنان به دلیل شیوع کرونا ویروس جان خود را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین در سمنان برگزار نخواهد شد

پیاده روی جاماندگان اربعین در سمنان برگزار نخواهد شد