مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-27اقتصادي

کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی در «استان تهران»/افزایش بیماران بدحال


معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه با پیک بیماران نیاز به بستری روبرو هستیم، گفت: میزان یا درصد بیمارانی که بدحال هستند و باید در بخش ویژه بستری شوند بیشتر شده و بیماران بدحال تر شده اند و در برخی بیمارستان ها به حدود 35 درصد رسیده ایم.

- نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با در استان تهران تأکید کرد: اگر ادامه روند به همین ترتیب باشد، باید به زودی به سمت راه حل های جایگزین برویم که صحبت هایی در این خصوص کرده ایم؛ ضمن اینکه سعی می کنیم راه اندازی پروژه های جدید درمانی را تسریع کنیم.

توکلی خاطرنشان کرد: آنچه بسیار مهم است این است که اگر سطح پیشگیری و رعایت پروتکل ها بخواهد به همین ترتیب باشد و رفتار پرخطر مردم از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش پیدا نکند، انتظار وضعیت خوبی نخواهیم داشت.

  وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به شرایط ویژه استان تهران، در مراکز درمانی با کمبود تخت روبه رو هستیم؟ ، خاطرنشان کرد: بله ،در برخی مراکز تخت بیمارستانی کم داریم و تنها نقطه قوتی که در حال حاضر داریم، یکی شدن سیستم هدایت EOC کل بیمارستان های استان تهران است که این متمرکز شده و این یکی شدن، کمک می کند تا اگر بیمارستانی آمادگی و ظرفیت پذیرش نداشت اعلام کرده و بتوانیم بیماران را به بیمارستان دیگری هدایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی در «استان تهران»/افزایش بیماران بدحال

کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی در «استان تهران»/افزایش بیماران بدحال