مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-27سياسي

باید روحیه ایثار و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنیم


استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید برای حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس تلاش شود گفت: روحیه از خودگذشتگی به شکل زیبایی در تمام صحنه های آن دوران مشهود بود که باید آن را امروز حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی عصر امروز در مراسم تقدیر از مجاهدت ها و خدمات سردار مجیدی، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس با وجود تمام تلخی ها و سختی هایی که با خود داشت اما دارای مواهب بسیاری نیز بود.

وی افزود: خدا را شکر می کنم که دوران جوانی ما مصادف با این ایام شد و توانستیم این شرایط خاص را درک کنیم، آنچه را که امروز به لحاظ معنوی داریم از اثرات فضای معنوی و بسیار ارزشمند دوره دفاع مقدس است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه همه باید برای حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس تلاش کنیم بیان کرد: روحیه از خودگذشتگی به شکل زیبایی در تمام صحنه های آن دوران مشهود بود که باید آن را امروز حفظ کنیم.

وی با تقدیر از ایثارگری ها و فداکاری های سردار مجیدی، عنوان کرد: تشکیل این جلسات و تجلیل از ایثارگران، تجلیل از تمام ویژگی های رزمندگان در دوره دفاع مقدس است.

شاهرخی با بیان اینکه سردار مجیدی امروز هم منشا اثرات فراوانی در استان و خارج از استان است، گفت: ایشان در حوزه مسائل امنیتی، عمرانی و اقتصادی دارای نقش ارزنده و غیر قابل جایگزینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید روحیه ایثار و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنیم

باید روحیه ایثار و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنیم