مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-27ورزشي

باشگاه های ورزشی جدیدالاحداث مکلف به تأمین امکانات برای معلولان شدند


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: در قوانین جدید، باشگاه های ورزشی جدیدالاحداث مکلف به تأمین امکانات و انجام تمرینات ورزشی برای حداقل یک یا دو رشته ورزشی جانبازان و معلولان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدشروین اسبقیان عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: حضور معاون استاندار و مدیران کل بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نشان از اراده قاطع استان برای رفع مشکلات جانبازان و معلولان دارد.

وی اضافه کرد: در بازدید از مجموعه ورزشی معلولان و جانبازان استان سمنان و تماس با مدیر شرکت توسعه ورزشی کشور از وی درخواست کردم تا در تکمیل و تجهیز این مجموعه تسریع شود.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در زمینه ورزش جانبازان و معلولان با امضای رییس جمهور به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

اسبقیان ادامه داد: در قوانین جدید، باشگاه های ورزشی جدیدالاحداث مکلف به تأمین امکانات و انجام تمرینات ورزشی برای حداقل یک یا دو رشته ورزشی جانبازان و معلولان هستند.

وی افزود: از سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان انتظار داریم با تشکیل شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار، دستگاه های اجرایی استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های ورزشی جدیدالاحداث مکلف به تأمین امکانات برای معلولان شدند

باشگاه های ورزشی جدیدالاحداث مکلف به تأمین امکانات برای معلولان شدند