مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-27اقتصادي

350 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در قم احداث می شود


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از احداث 350 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری در قم خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح در خیابان های صدوقی و 19 دی تا دو ماه آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان با اشاره به اهمیت توسعه استفاده از دوچرخه به ویژه در کلان شهرها، اظهار کرد: طرح سه شنبه های بدون خودرو چندهفته ای بوده که در شهر قم با حضور مسئولان آغاز شده و در ادامه با مشارکت مردم برگزار می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم تصویب طرح جامع دوچرخه در شهر قم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در سال های گذشته برای توسعه استفاده از دوچرخه تلاش هایی صورت گرفته بود که برای داشتن نقشه راهی برای این مهم، مطالعات طرح جامع دوچرخه صورت گرفت و این طرح مورد تصویب شورای ترافیک استان قرار گرفت.

ذاکریان افزود: در این طرح احداث 350 کیلومتر مسیر اختصاصی ویژه دوچرخه در افق 10 ساله در شهر قم با برش های بودجه ای پیش بینی شده است که ما به دنبال احداث مسیرهایی ایمن با توجه به دغدغه مردم در این زمینه هستیم.

وی استفاده از دوچرخه را مؤثر در سلامت افراد جامعه، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت دانست و ادامه داد: متأسفانه موتورسیکلت نقش پررنگی در حوادث و تصادفات شهری قم دارد که در این زمینه استفاده از دوچرخه می تواند تصادفات جرحی و فوتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در قم احداث می شود

350 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در قم احداث می شود