مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-27سياسي

احتمال تعطیلی مدارس و مراکز علمی در قزوین


جانشین ستاد پیشگیری از کرونا در استان قزوین با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان قزوین تشدید شده، از احتمال تعطیلی مدارس و مراکز علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قزوین از وضعیت اسفند و فروردین بسیار حادتر شده و این به معنای تشدید خطر در استان قزوین است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: پیشنهادات لازم برای تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه ارائه شده و در صورت تشدید وضعیت با مجوز از ستاد ملی کرونا و وزارتخانه مرتبط حتماً این کار انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعطیلی سینماها، موزه ها، باشگاه های بدن سازی، کافه ها، تالارها و آرایشگاه های زنانه نیز در دستور کار قرار گرفته است و با مجوز ستاد ملی کرونا اعمال خواهد شد.

جانشین ستاد کرونا در استان قزوین تصریح کرد: کیوسک های توزیع غذا و کرایه دوچرخه در حاده سلامت قزوین نیز باید تعطیل شوند و به دلیل شیوع گسترده این بیماری در قزوین پیاده روی در جاده سلامت نیز تعطیل خواهد شد.

حبیبی عنوان کرد: نظارت ها بر بازار نیز باید تشدید شود و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل ها توسط اصناف مستقر در بازار حتماً برخورد قاطع و لازم صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: درصورتی که تخلف ها تکرار و به آن بی توجهی شود بدون شک پروانه کسب کسبه نیز لغو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی مدارس و مراکز علمی در قزوین

احتمال تعطیلی مدارس و مراکز علمی در قزوین