مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-27سياسي

لزوم توجه به بافت فرسوده و حاشیه نشینی در طرح جهش تولید مسکن


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی طرح جهش تولید مسکن در کمیسیون متبوعش خبر داد و تصریح کرد که این طرح ایرادات بودجه ای دارد و البته باید به بافت فرسوده و حاشیه نشینی نیست در این طرح توجه شود.

- حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره جلسه عصر امروز (یکشنبه 6 مهرماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: دو فوریتی طرح مسکن تاکید و بیان کرد: 10 الی 12 میلیون نفر نیز در حاشیه شهرها و در واحدهای مسکونی غیر استاندارد و گاهاً غیرقابل سکونت زندگی می کنند که باید مشکل مسکن این قشر از جامعه را نیز برطرف کنیم.

وی اصلاح ساختار بودجه را از دیگر دستورات جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان و تصریح کرد: کمیته اصلاح ساختار در این خصوص طرحی با 12 بند و احکام لازم الرعایه برای تدوین بودجه سال آینده آماده کرده که بخشی از آن بررسی و ادامه آن به جلسه بعدی موکول شد.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر این طرح در کمیسیون تصویب شود هم به صورت طرح یک فوریتی در صحن علنی مجلس قابل طرح است و همین اینکه می توان در قالب نامه ای رویکردها را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به بافت فرسوده و حاشیه نشینی در طرح جهش تولید مسکن

لزوم توجه به بافت فرسوده و حاشیه نشینی در طرح جهش تولید مسکن