مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-27اقتصادي

تأمین سرانه پارکینگ لازمه طرح گردشگری تفرجگاهی اراضی چمن


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به بررسی طرح گردشگری اراضی چمن باید پیش بینی تأمین سرانه پارکینگ و راه های دسترسی استاندارد صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حاجی قاسمی عصر یکشنبه طی سخنانی در چهل و سومین جلسه کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا کمیسیون برگزار شد، با اشاره به طرح موضعی گردشگری و تفرجگاهی اراضی چمن مهرشهر اظهار داشت: حذف ترافیک عبوری از معابر داخلی محدوده اراضی چمن و منطقه گردشگری به معابر بیرون از محدوده مدنظر است تا باعث افزایش ترافیک نشود.

وی به راهکارهای اصلاحی ترافیکی طرح چمن اشاره و تصریح کرد: مدل سازی ترافیکی شبکه معابر با در نظرگیری بهره برداری از کاربری های جدید بر اساس شرایط بحرانی انجام می شود.

در هر حال بارگذاری طرح های گردشگری و تفرجگاهی بر روی اراضی مذکور همان طور که موجب شکوفایی اقتصادی می شود، باید توأم با تدبیراندیشی و پیش بینی ترافیک و نیاز به معابر جدید جهت دسترسی و ورود و خروج از منطقه همراه باشد.

رییس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: حذف ترافیک عبوری از معابر داخلی به معابر بیرون از محدوده و در صورت نبود معبر مناسب در بیرون محدوده ترافیک عبوری به معابر پیرامونی منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سرانه پارکینگ لازمه طرح گردشگری تفرجگاهی اراضی چمن

تأمین سرانه پارکینگ لازمه طرح گردشگری تفرجگاهی اراضی چمن