مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-27سياسي

مردم خراسان شمالی به رغم مشکلات اقتصادی در عمل به واجبات کم نگذاشتند


نماینده ولی فقیه و رییس شورای زکات خراسان شمالی گفت: به رغم مشکلات اقتصادی تحمیلی، اما مردم همچنان در عمل به واجبات دینی خود ازجمله زکات پایبند هستند و در این زمینه کم نمی گذارند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه و رییس شورای زکات خراسان شمالی گفت: به رغم مشکلات اقتصادی تحمیلی، اما مردم همچنان در عمل به واجبات دینی خود ازجمله زکات پایبند هستند و در این زمینه کم نمی گذارند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در جلسه دبیرخانه شورای زکات استان با اشاره به دسیسه های دشمن در اعمال تحریم ها افزود: دشمن نمی تواند معنویت مردم را که امری آسمانی است تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی به فضاسازی و مهم برشمردن تبلیغات درزمینهٔ گسترش زکات تأکید کرد و تبلیغات را عاملی مهم در به صحنه آوردن مردم عنوان کرد.

وی بابیان اینکه محتوا سازی در مقوله زکات هم اکنون خوب انجام شده است، افزود: شیوه تبلیغات زکات با توجه به گستردگی فنّاوری باید به صورتی نو و جدید انجام شود به طوری که برای مردم جاذب باشد.

یعقوبی پرداخت زکات مستحبی را برتر از زکات واجب دانست و افزود: در بخش زکات واجب مردم بر اساس حکم واجب دینی عمل می کنند درحالی که در مقوله زکات مستحبی توجه به مسئولیت پذیری اجتماعی امری بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان شمالی به رغم مشکلات اقتصادی در عمل به واجبات کم نگذاشتند

مردم خراسان شمالی به رغم مشکلات اقتصادی در عمل به واجبات کم نگذاشتند