مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-27سياسي

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در نشست هماهنگی اولین همایش ملی اربعین حسینی با بیان اینکه توفیق حاصل شده تا امسال میزبان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم، - رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی طی روز های آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در نشست هماهنگی اولین همایش ملی اربعین حسینی با بیان اینکه توفیق حاصل شده تا امسال میزبان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم، گفت: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده است.

حسنی با بیان اینکه این همایش با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان و حضور فیزیکی و مجازی اندیشمندان برتر کشوری 15 مهرماه سالجاری در سالن شهید خودسیانی برگزار می شود، افزود: انتظار می رود صدا و سیما در پخش زنده این همایش اهتمام ویژه داشته باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل همچنین از عزاداری دانشجویان به صورت مجازی همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی