مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-27اقتصادي

رشد 30 درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: درآمدهای مالیاتی در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: درآمدهای مالیاتی در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور است.

حسن کوماسی امروز 6 مهر ماه در جلسه در بررسی مشکلات و حل مسائل حوزه مالیات ماکو که در فرمانداری ترتیب یافت، ضمن ارائه گزارشی از میزان وصولی درآمدهای مالیاتی به ویژه ارزش افزوده و توزیع آن در بین شهرداری ها و دهیاری ها به اهمیت وصول به موقع درآمدهای مالیاتی و عوارض ارزش افزوده اشاره کرد و درآمدهای مالیاتی را در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور و اداره آن دانست.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 6 میلیارد و 180 میلیون تومان ارزش افزوده برای ماکو واریز شده است، افزود: از این مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برای شهرداری ماکو، 700 میلیون تومان برای شهرداری بازرگان و 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای روستا ها واریز شده است.

کوماسی در خصوص وصول مالیات در استان نیز افزود: طی 6 ماه اول سال موفق شده ایم 22 میلیارد تومان را وصول و رشدمان را به بیش از 30 درصد برسانیم که سهم ماکو از این وصول 5 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی

رشد 30 درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی