مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-27اقتصادي

54 هزارمیلیارد ریال حجم سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از 53 هزار و 999 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری گردشگری بخش خصوصی طی یک سال اخیر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده روز یکشنبه 6 مهرماه 99 هم زمان با روز جهانی گردشگری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به راهکارهای توسعه گردشگری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی استان همواره در راستای بسترسازی عمومی و تبیین اهمیت جایگاه گردشگری در سطوح مختلف افکار عمومی، تلاش در راستای معرفی تصویر واقعی و صحیح از استان در جوامع بین الملل در تلاش بوده که به دنبال آن طی سال گذشته و شش ماه نخست سال جاری شاهد افزایش حجم سرمایه گذاری ها در حوزه گردشگری بوده ایم.

وی در ادامه با اشاره به میزان پروژه های در حال ساخت و حجم سرمایه گذاری آن ها افزود: در حال حاضر 87 پروژه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 53 هزار و 999 میلیارد ریال در استان توسط بخش خصوصی در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در معرفی جاذبه ها و ظرفیت های مهم گردشگری استان، استفاده از روش های نوین و کارآمد گردشگری الکترونیکی نقش بسزایی دارد، ادامه داد: با توجه به اهمیت بهره مندی از روش های نوین در توسعه گردشگری، این اداره کل طی سال جاری با تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزارمیلیارد ریال حجم سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

54 هزارمیلیارد ریال حجم سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی