مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-27اقتصادي

اجرای سیستم مدیریت طرح های معدنی با همکاری دانشگاه


رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی گفت: ایمیدرو به زودی با همکاری دانشگاه امیرکبیر، سیستم مدیریت پروژه را پیاده سازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو که با حضور اعضا، بازرس و حسابرس قانونی برگزار شد، تصریح کرد: با انجمن مدیریت پروژه در حال استقرار مدیریت پروژه در ایمیدرو هستیم که هدف آن ایجاد شفافیت، کنترل هزینه، کنترل پروژه، شفافیت امور بین کارفرما و پیمانکار و کنترل پیشرفت فیزیکی پروژه ها است.

وی افزود: به نظر می رسد با استقرار چنین سیستمی در سایر حوزه ها و دستگاه های دولتی، بسیاری از مشکلات مربوط به هزینه کرد، کنترل هزینه ها و پیشرفت طرح ها برطرف می شود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت به تحقیقات اخیری که درباره جایگاه سازمان های توسعه ای جهان انجام شده اشاره کرد و افزود: نتیجه تحقیقاتی که به تازگی از سوی دانشگاه امیر کبیر (به سرپرستی دکتر کاوه محمد سیروس استادیار دانشکده مهندسی) انجام شده نشان می دهد حتی کشورهای توسعه یافته دارای سازمان های توسعه ای هستند.

به گفته وی، ژاپن، ایتالیا و نیز ایرلند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مالزی به رغم اینکه از سیستم سرمایه داری برای هدایت کشورهای خود بهره می برند، از سازمان های توسعه ای دولتی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم مدیریت طرح های معدنی با همکاری دانشگاه

اجرای سیستم مدیریت طرح های معدنی با همکاری دانشگاه