مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-27اقتصادي

ارائه موبایل و تبلت به تمامی دانشجویان پیام نور


دانشگاه پیام نور به تمام دانشجویان بدون پرداخت اولیه تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات گوشی هوشمند و تبلت اهدا خواهد کرد.

- رییس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: دانشگاه پیام نور به تمام دانشجویان بدون پرداخت اولیه تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات گوشی هوشمند و تبلت اهدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا زمانی در مراسم امضای تفاهم نامه با یکی از بانک ها با عنوان اینکه حل مشکلات دانشجویان در اقصی نقاط کشور برای دسترسی به ابزارهای الکترونیکی مهم ترین دغدغه ما از زمان شیوع بیماری کرونا است، افزود: با امضای این تفاهم نامه که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است، دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند تا سقف 20 میلیون تومان از کالاها و خدمات کالاکارت با کارمزد 2-4 درصد بهره مند شوند.

وی با اشاره به نحوه بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کالاکارت گفت: دانشجویان در این طرح نیازی به سپرده گذاری ندارند و می توانند برای خرید کالای مورد نظر خود از تسهیلات قرض الحسنه آنی استفاده کرده و در دوره های 6، 9، و 12 ماهه نسبت به بازپرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

زمانی از امکان استفاده مجدد از کالاکارت بعد از تسویه کالای نخست خبر داد و یادآور شد: در این تفاهم نامه، دانشجویان می توانند پس از خرید کالای مورد نظر و بازپرداخت اقساط آن به طور کامل، درخواست مجدد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه موبایل و تبلت به تمامی دانشجویان پیام نور

ارائه موبایل و تبلت به تمامی دانشجویان پیام نور