مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-27اقتصادي

5700 طرح اشتغال در استان سمنان اجرایی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اجرای پنج هزار و 700 طرح اشتغال در استان گفت: درآمد ماهانه مجریان طرح اشتغال کمیته امداد 15 میلیون ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح های اشتغال زایی باهدف توانمند سازی و ایجاد خودکفایی در مددجویان کمیته امداد استان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: پنج هزار و 700 طرح اشتغال در استان اجرایی می شود که به طور میانگین درآمد ماهانه مجریان این طرح ها 15 میلیون ریال است.

وی با تأکید بر اینکه 120 نفر از دانشجویان استان سمنان به دبیرخانه رویداد استارت آپی کارآفرین شو راه یافتند، افزود: این رویداد با همکاری کمیته امداد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه های مهم این نهاد در حوزه اشتغال است، تصریح کرد: یک هزار و 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در این دوره های آموزشی ساماندهی شده اند.

مسعودیان راد بابیان اینکه سه هزار و 475 فرصت شغلی در سال جاری برای مددجویان ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: 103 میلیارد تومان اعتبار برای تحقق این هدف در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5700 طرح اشتغال در استان سمنان اجرایی می شود

5700 طرح اشتغال در استان سمنان اجرایی می شود