مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-27سياسي

تأثیر «رادیو انگلیسی» در گرایش به اسلام/ شبکه ای که 65 ساله شد


مدیر شبکه رادیویی «رادیو انگلیسی» در معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما از تاثیر این رسانه در گرایش در نقاط مختلف جهان به اسلام سخن گفت.

- مدیر شبکه رادیویی رادیو انگلیسی در معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما از تاثیر این رسانه در گرایش در نقاط مختلف جهان به اسلام سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر بیان کرد: این رادیو در مهر ماه سال 1335 تاسیس شد و هدف از راه اندازی آن آشنا کردن سایر ملل با فرهنگ و تاریخ ایران و شناساندن مناطق مختلف و اماکن تاریخی این سرزمین بود.

رسالت این رسانه به عنوان تریبونی برای معارف اسلامی به زبان انگلیسی تعریف شد و به واسطه آن برنامه های معارفی به دلیل ابعاد تخصصی در حوزه معارف اسلامی مورد توجه مسلمانان در مناطق تحت پوشش است و شنوندگان بسیاری نیز با ارسال ایمیل از برنامه های فرهنگی و گردشگری ما استقبال کرده اند.

ملک جلالی ادامه داد: موضوعات دیگری نظیر سیاست بین الملل، تحولات منطقه ای، خبر، گزارش و میزگرد در زمینه موضوعات سیاسی، برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ایرانشناسی و گردشگری به طور مرتب برنامه سازی صورت می گیرد.

از برنامه های معارفی تا رویدادهای روز مدیر رادیو انگلیسی در خصوص گستره جغرافیایی که قابلیت دسترسی به این رسانه را دارند، اظهار کرد: در حال حاضر، امواج رادیو از طریق موج کوتاه، مناطق شبه قاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر «رادیو انگلیسی» در گرایش به اسلام/ شبکه ای که 65 ساله شد

تأثیر «رادیو انگلیسی» در گرایش به اسلام/ شبکه ای که 65 ساله شد