مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-26سياسي

مردم جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند/ فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان تبیین شود


فرمانده و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس گفت: امام راحل با تیزهوشی تشخیص دادند یک نیروی نظامی صرف نمی تواند جلوی دشمنان را بگیرد و مردم جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حسین رضوانی شنبه شب در یادواره شهدای محله بین النهرین شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه 40 سال پیش جنگ نابرابری بر ما تحمیل شد، اظهار کرد: آن زمان، کشور ما درگیر غائله ها و کودتاها شد و سپاه تازه تشکیل شده بود؛ ارتش هم با فرماندهی بنی صدر خائن در پی انحلال و تضعیف آن بودند که ما درگیر این جنگ شدیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با ذکاوت و هوش خود دریافتند که دشمنی که به جنگ ما آمده، فقط صدام نیست و شرق و غرب است و صدام به حمایت آنها تجاوز را آغاز کرده است، افزود: امام راحل با تیزهوشی تشخیص دادند یک نیروی نظامی نمی تواند جلوی دشمنان را بگیرد و مردم باید وارد میدان شوند.

این رزمنده گفت: امام خمینی (ره)، مردم را به جبهه ها فراخواند و با حضور مردم در اقشار مختلف و پشتیبانی جبهه، باعث تقویت ارتش و سپاه شدند.

رضوانی ادامه داد: ما برابر تجهیزات ابرقدرت ها هیچ نداشتیم و در تحریم کامل از سوی کشورهای مختلف دنیا بودیم و خیانت های بنی صدر هم بود که اگر نبود، خرمشهر تسخیر نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند/ فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان تبیین شود

مردم جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند/ فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان تبیین شود