مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-26ورزشي

استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال که با پیروزی قدرتمندانه برابر الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، - تیم فوتبال استقلال که توانسته بود با نمایش های قابل قبول از مرحله مقدماتی صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم فوتبال استقلال که با پیروزی قدرتمندانه برابر الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، شامگاه امروز شنبه در این مرخله به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت و با قبول شکست 2 بر یک برابر این تیم از رسیدن به مرحله بعد باز ماند.

مجید نامجومطلق در این دیدار از سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (68 ذکریا مرادی)، ارسلان مطهری (53 آرش رضاوند)، مهدی قائدی و شیخ دیاباته استفاده کرد.

در نیمه اول تیم فوتبال استقلال در دقیقه 33 توسط علی کریمی و از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برتری دست پیدا کرد اما در فاصله دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول روی غافلگیری مدافعان گاردن کرن با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد