مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:002020-09-26ورزشي

استفاده از ظرفیت های ورزشی بسیج در یزد برای عموم آزاد است


فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ظرفیت های ورزشی بسیج در این استان، گفت: ظرفیت های ورزشی بسیج در استان یزد در اختیار تمام مردم بوده و استفاده از آنها برای عموم آزاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار رضا پورشمسی در آییین افتتاح فاز دوم دهکده مقاومت استان یزد که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، با بیان این که پیش از این دهکده مقاومت یزد به نام موقعیت شهید رشیدی نامگذاری شده بود و قریب به 30 هزار رزمنده دفاع مقدس در این محل آموزش دیده اند، اظهار کرد: وظایف بسیج در حوزه های مختلف بعد از اتمام جنگ تحمیلی ادامه داشته و همواره سعی شده برای پیشبرد اهداف نظام یاری رسان مسئولان و دست اندرکاران باشند.

وی با بیان این که ظرفیت های ورزشی بسیج فقط ویژه پاسداران و بسیجیان استان نیست و همه می توانند از آنها استفاده کنند، گفت: مجموعه سپاه الغدیر سعی دارد با ایجاد یک سری زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و اقتصادی مسئولان استان را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری کند.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: سالن تیراندازی سرپوشیده، محل نمایش روباز، زمین پینت بال، سالن شبیه ساز میادین تیراندازی با هفت نوع سلاح، مسیر دوچرخه سواری کوهستان، پیست اسب سواری، پیست موتورسواری و مسیرکوهنوردی از جمله ظرفیت های تفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های ورزشی بسیج در یزد برای عموم آزاد است

استفاده از ظرفیت های ورزشی بسیج در یزد برای عموم آزاد است