مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-26سياسي

ورود دادگستری قم به ساماندهی خانه های بازی


قم رییس کل دادگستری استان قم با اشاره به ضرورت ساماندهی خانه های بازی گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، موضوع در کمیته ای ویژه و به صورت فوق العاده موردبررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی مظفری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود تعداد زیادی خانه بازی بدون مجوز قانونی و همچنین مهدهای کودک با متولیان متعدد در استان قم افزود: این وضعیت موجب شده تا کودکان با آسیب های فراوان فرهنگی و اجتماعی شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته ویژه ساماندهی خانه های بازی و مهدهای کودک با حضور 12 دستگاه مرتبط افزود: با هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دادستان قم و در راستای احقاق حقوق عامه و ضرورت جدی ساماندهی خانه های بازی، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، موضوع در کمیته ای ویژه و به صورت فوق العاده موردبررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم اتخاذ و برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

رییس کل دادگستری استان قم بیان کرد: بر اساس مصوبه های این جلسه، سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه باید ظرف یک ماه ضوابط داخلی خانه های بازی از قبیل ضوابط استاندارد و بهداشت کار و همچنین با نظارت اماکن ناجا، نحوه صدور پروانه کسب را تدوین کند و پس از کسب تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری قم به ساماندهی خانه های بازی

ورود دادگستری قم به ساماندهی خانه های بازی