مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-26سياسي

مطالبه گری باید با پیوست رسانه و نخبگان همراه باشد


قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در مطالبه گری باید پیوست علم و نخبگان و پیوست رسانه رعایت شود.

- حجت الاسلام روح الله میرزایی، امروز شنبه پنجم مهر در نشست هم اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه اظهار کرد: وظیفه ذاتی خبرنگار و رسانه را امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اصحاب رسانه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر می توانند کمک کننده ستاد باشند، افزود: وظیفه ذاتی این ستاد، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

وی بیان کرد: اگر کسی در رسانه کاری غیر از امر به معروف و نهی از منکر کند، وظیفه اش را درک نکرده است چراکه خبرنگار باید خوبی ها را در جامعه تقویت و زمینه حذف بدی ها را فراهم کند.

قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: توجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تا آنجا جدی است که معاونت رسانه، فرهنگ سازی و آموزش در آن فعال شده که بیش از 200 محتوا تولید کرده است.

میرزایی با اشاره به فعالیت هشتگ های بی تفاوت نباشیم و امر به معروف و نهی از منکر ، ادامه داد: مدل جنگ امروز، جنگ رسانه ای است؛ لذا نمی توان نقش رسانه را ندید چون قدرت رسانه زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری باید با پیوست رسانه و نخبگان همراه باشد

مطالبه گری باید با پیوست رسانه و نخبگان همراه باشد